Subject: C-605/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 10:49:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/310
Kohtuasja number: C-605/26
Vastuse kuup�ev: 27.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtu �igus omal algatusel tegutseda; kohtuliku kontrolli ulatus; 
kohtuotsuste vastastikune tunnustamine; teises liikmesriigis tehtud otsuse 
vastavusse viimine; �igus suulisele ja kirjalikule t�lkele 
kriminaalmenetluses; �igus �iglasele kohtulikule arutamisele
�iguslikud vormid: direktiiv 2010/64/EL; direktiiv 2013/48/EL; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 47; ELTL artikkel 82; raamotsus 2002/584/JSK; 
raamotsus 2008/909/JSK

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8826

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium